9 komentářů
  1. Nic proti Tobe, Duliku, ale ja idnes posledni dobou nemuzu ani citit. Mozna proto tu nostalgii v poslednim prispevku shledavam IMHO ponekud nadbytecnou.
    A opravdu bez rypani a jen ze zvedavosti: co si vlastne potrebuji blogeri na idnes dokázat???

    OdpovědětVymazat
  2. Aby to nebylo chápáno jinak: vyjádření, že můj život už nebude takový jako před blogem na iDnes, byla narážka na to, že právě na blogu iDnes jsem potkala Kocourka... ;-) Těžko říct, co přivádí nové blogery na iDnes - asi exhibicionismus a touha po vysoké čtenosti... Zato já vím, co mě na tom samém blogu odpuzuje a proč už nechci být členem klubu - viz můj poslední soukromý článek a stanovy Společnosti mrtvé karmy.

    OdpovědětVymazat
  3. Mrkl jsem se na články a v zásadě musím souhlasit, zejmana v tom smeru, ze 90% clanku nerika nic noveho a pouze parafrazuje uz tak pokroucene informace z prednich medii. Kromě toho se mi zda, ze karma se odviji od tech "spravnych politickych postoju", jejichz spravnost se projevuje zejmena ve schopnosti urazet druhe. Coz mi vadi z principu, nikoli s ohledem na to, jakym ptakum ci zda Palestincum nebo Zidum zrovna ja fandim :-). Za vrchol detinskosti povazuju neschopnost blogeru vyrovnat se s negativnimi ci nesouhlasnymi komentari. Coz je vzhledem k urputnosti jimi prezentovanych nazoru docela usmevne a nuti me se ptat, co tihle lidi vlastne cekali??? (zde si dovolim poukazat zejmena na blog Very Tydlitatove, ktery mi v tomto smeru neni sympaticky ani zbla).

    OdpovědětVymazat
  4. Věra Tydlitátová taky byla jedna z prvních, kdo začali prohlašovat, že jí psaní na blogu za to nestojí... Po sérii dost urážlivých diskusí tyto zakázala, rekace byla taková, že do ní "její" diskutéři začali šít v jiných diskusích. Je nechutné, že si z ní dělali legraci, komolili jméno, vrchol všeho byl, když si z ní takhle dělal srandu i jeden spolubloger (mimochodem zastupitel města Brna... velice smutné). I když teď diskuse povoluje, je to víceméně hřiště pro antisemity či provokatéry. Já osobně bych to nevydržela. Může se samozřejmě říct, že když píše na podobné téma (témata), může takové reakce čekat, ale zase na druhou stranu to, že je diskuse víceméně anonymní, ještě neznamená, že lidé mohou být hrubí a vulgární a ventilovat si tak své frustrace. Ono to jde totiž ruku v ruce s tím, jak zhrubly i články. Konkurence článků je velká a aby článek nezapadl, volí někteří jedinci témata a jazyk čtvrtý cenový - i z toho důvodu prostě nechci, aby mý články byly v takový společnosti. Je ale zajímavé, že podobné frustrace v úplně stejné době prožívají i někteří blogeři na Respektu nebo na slovenském Sme. Přijde mi, že blogy přidružené k velkým médiím jsou už prostě poněkud mrtvé...

    OdpovědětVymazat
  5. No, souhlasim, ze se do ni navazi hodne neferove - ostatne neni zdaleka jedina blogerka, ktere se to stalo, nicmene stale trvam na tom, ze nakousnout pomerne velmi kontroverzni tema, kde tezko muze stat nekde uprostred, je samo o sobe riziko, a kdo na to nema, nemel by publikovat. Ale naprosto souhlasim, ze anonymita dodava kuraz i naprostym zbabelcum, kteri by si tvari v tvar netroufli rici ani ctvrtinu toho, co si troufnou napsat pod nicnerikajim nickem. Holt ale to je stinna stranka jinak uzasneho vynalezu jmenem Internet. Sirkama se ostatne taky da napr. zapalit stoh.

    Konkretneji jeste k VT: Ono mi totiz prijde, ze ani VT nereagovala na komentare vzdy objektivně a s nadhledem, jak cekala od druhych. Totiz, v tom clanku, ktery mame asi na mysli, se hodne vyhranene postavila na stranu Zidu a sama primo i neprimo nazvala ty, kteri si dovolili politiku Izraele kritizovat, za antisemity. Coz podle meho nazoru rozhodne neni konstruktivni argument. Ale cekat od blogerů, ovlivnenych jiz tak zpopularizovanymi medii, aby se na veci divali siroce a nikoli cernobile, je asi trochu moc...
    PS: VT jsem pouzil jen jako priklad, nerad bych, aby to vyznelo nejak nespravedlive proti ni (mel jsem cest cist i mnoooohem horsi blogy).

    OdpovědětVymazat
  6. S dovolenim nejak nechapu, co na tematu izraelskeho utoku na pasmo Gazy je velmi kontroverzniho. A co na obhajobe tohoto utoku je vyhraneneho. Za vyhranene bych povazoval, kdyby nekdo schvaloval to, ze Izrael docasne zablokoval nejakou lod s humanitarni pomoci. Anebo naopak povazuji za vyhranene to, kdyz pan Potuznik rekne do medii, co à huis clos rika kazdy normalni zapadni politik (mimo Francouze), a slizne za to vyhazov.

    OdpovědětVymazat
  7. No o tom to asi bude... Ze nekdo to za kontroverzni nepovazuje, a proto se divi tem nesouhlasnym nazorum. Nekdo to za kontroverzni povazuje, a proto se jim nedivi...

    Ale dost toho... Na pocatku diskuze slo o to, proc (ne)publikovat na "velkem" blogu. Myslim, ze Dulique uplne chapu a to, co vyjadrila v poslednim prispevku, bych na miste podepsal.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobre, dost toho... Jen jsem si ze zvedavosti nasel ten clanek VT, a zadny "odlisny nazor" v diskusi jsem nezaznamenal, jen antisemitske s prominutim vyblitky bez jakehokoli argumentu, natoz racionalniho.
    A proc (ne)publikovat na blogu novin? Proste protoze to neni soukromy denicek, ale publicistika. Je jasne, jaka je cilova skupina, ze tam pofrci spis spolecenska nebo politicka temata, a take ze v diskusich budou prevazovat psychopati, jak tomu na techto serverech byva.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem Vás, Aničko, objevila přes iDnes, ale tady se mi líbí mnohem víc, poslední dobou už tam taky nechodím, blog je o ničem a články děs a hrůza. Ať Vám to pořád píše a fotí.
    Petra

    OdpovědětVymazat