Fiktivní dialog

tvůrců reklamy na ostravskou zoo.

- Fakt dobrej nápad, to s tím Archimédem. Fakt vtipný.
- Dík. Jen mě tak napadlo, nechybí tam čárky?
- Čárky? Jako kde?
- Ta věta je dlouhá a má jen jednu čárku. Určitě jich tam patří víc.
- No jo, máš pravdu. Tak tam nějaký dáme. Sem za hrocha a kapalinu?
- Jo, to bude ono.
- Ty, a mají tam opravdu být? Protože jestli tam nepatří, a my je tam dáme, budou to hned dvě chyby.
- No, to je pravda. Ale zase když je tam nedáme, a ony tam budou patřit, budou to taky hrubky.
- No jo, to je prekérka.
- Víš co, dáme tam jen jednu. To se pak alespoň v jednom případě trefíme.
- Dobrej nápad, fakt ti to pálí.

Možná právě takto ve stylu chytré horákyně vznikl tento billboard, který visí v ostravských ulicích. Je ale velkou záhadou, proč ve verzi určené na zábradlí u tramvajových zastávek je slogan gramaticky správně, tedy BEZ čárek...

1 komentářů