5 komentářů
  1. Ta prvni navrharka je opravdu zajimava. Todlencto Kuxucosi mi pripada nejak neutralni. A Vohoz me vylozene zklamal - cetl jsem kdysi o nich nejaky clanek v casopise, oproti tomu soucasna "kolekce" je dost nenapadita, a nejhorsi je ta navrharka se Sexem ve meste. Potes koste! Vybral bych si tak jeste to tricko s mnozinama, akoratze ho nikdo mimo CSSR nepochopi.

    OdpovědětVymazat
  2. U Vohozu je fajn, že si člověk může vybrat z katalogu motivů z předchozích sezón a nechat si udělat tričko podle vlastních představ, takže fantazii se meze nekladou.
    A jsem ráda, že se Sono from London líbila...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jo... ja to zas tolik nestudoval. Ale z toho clanku nekdy z leta (a doprovodnych fotek) jsem mel pocit, ze to je vazne vodvaz - a tady nejak nic.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj dulique,

    diky za inspirativni blog.

    jsem tu sice nova, ale uz zabydlena.

    naruziva ctenarka,
    kveta

    OdpovědětVymazat
  5. Oj, náruživá čtenářka! Děkuji! Těší mě, že jsem někoho inspirovala...

    OdpovědětVymazat