5 komentářů
  1. vypadá úžasně, chystám se na něj a už alespoň vím jeho pravý název :)

    OdpovědětVymazat
  2. Což mi připomíná, že jsem ani nezmínila původ jména dortu. ;-) Pišingr je počeštělý název podle tvůrce dortu cukráře Pischingera, recept se dá tedy vyhledat i pod heslem "Pischingerův dort" nebo německy "Pischinger-Torte".

    OdpovědětVymazat
  3. dávám palec nahoru za aranžmá oříšků s čokoládou do pyramidy .. vypadá super. Jakub

    OdpovědětVymazat
  4. Hneď by som si zahryzol.
    P.S. Pyramídovú fotku tiež chválim!

    OdpovědětVymazat
  5. Slovo "pišingr" používala a používá moje babička. Nikdy jsem nevěděla, kdy použít termín sušenka, kdy oplatka a kdy právě pišingr. To poslední slovo mi v dětství připadalo staromódní a za babičku jsem se kvůli němu styděla. Podle fotek to vypadá, že pišingr je čokoládová tatranka, takže sušenka bude něco jako BeBe a oplatka asi lázeňská :-) To je teda pěkná věda... :-)

    OdpovědětVymazat