3 komentářů
  1. Je to mňami! Měla jsem dost obavu, jak dopadne pečení ve vodní lázni, vím, že moje forma dokonale netěsní (kdysi mě karamel z tarte tatin vytekl do celé trouby). Formu jsem tedy obalila dvakrát alobalem, ale i tak jsem během pečení byla jako na trní. Nicméně se povedlo, trauma z vodní lázně překonáno. Koláč chutnal dospělým i dětem. Jen mám zvědavý dotaz: opravdu recept pochází z Japonska?

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, toto je japonská verze tohoto koláče. K pečení ve vodní lázni: existuje docela dobrá vychytávka, kdy se forma s těstem nedává přímo na plech s vodou, ale na jednu úroveň pod cheesecake se umístí plech např. se čtyřmi formičkami na tartaletky, do kterých se dá voda. Koláč se pak peče v páře, a pokud náhodou forma dokonale netěsní, zachytí se to právě o to patro níž.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, takový cheesecake "proti proudu" :) A báječná inspirace, rozhodně má místo u mě na pořadníku! Já si dosud oblíbila ty nepečené, aktuálně mám za sebou jeden melounový.

    http://kulturnikulinarium.blogspot.cz/2013/07/melounovy-cheesecake.html

    OdpovědětVymazat