7 komentářů
  1. oba svetry jsou nádherné. stříhání pleteniny? to jako fakt? a to se to nepáře?
    a ty légy jsou taky úžasné, s těmi ještě zápasím. pořád se mi nezdají dost úhledné. proto je už pár let úspěšně bojkotuju a dělám jen svetry přes hlavu.
    PS: děkuju za ukázku pleteniny i z rubu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, normálně se vezmou nůžky a svetr se rozstřihne! Neuvěřitelné, ale funguje to. Anglicky se tomu říká steeking, český ekvivalent neznám a pochybuji, že existuje. Na Shetlandách nebo na Islandu to je běžná metoda výroby propínacího svetru, protože barevné vzory se mnohem pohodlněji pletou bez přerušení do kruhu než hladce z líce a obrace z rubu (mám dokonce pocit, že na severu existuje jakási panická hrůza z pletení obrace! :-D) Na internetu se dá najít několik různých metod pro steeking, do začátku doporučuji Kate Davies, která vyrobila několikadílný obrázkový seriál, nebo Ann Kingstone, která má na Youtube zase sadu videí.

      Vymazat
  2. Svetry jsou opravdu nádherné. Obdivuji Vaši šikovnost. Vyplétat vzory... to je pro mne španělská vesnice - výsledek je ale opravdu nádherný! Lehce, ale pozitivně závidím a přeji :) Jolana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Já mám zase podobné pocity ohledně quiltování, nechápu, nemám trpělivost a oko pro kombinování vzorů a klobouk doů před všemi, kterým se to daří!

      Vymazat
  3. Krásné svetry, úžasný blog, nádherné vlny, nemůžu se vynadívat a odtrhnout od tabletu. A to šití - tašky i na sebe taky krásné. Od teď budu sledovat pravidelně, aby mi už NIC neuteklo. Simona

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné. Já radši, k vzhledem k mým pletacím schopnostem, zůstanu u háčkování.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní24.07.15 9:09

    Oba svetry jsou krásné. Již delší čas sháním islandskou vlnu nebo někoho,kdo by mi takový upletl. Vás bych požádat nemohla? Děkuji, Lída

    OdpovědětVymazat