7 komentářů
  1. Nikdy by mě nenapadlo jet do Londýna vlakem, ale zní to docela zajímavě. Těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to mnohem snazší, než by si člověk myslel! A.

      Vymazat
  2. Zajímavá a podnětná reportáž.
    No klobouk dolů, jet z ČR do UK vlakem - to by mě nikdy nenapadlo. Ale už jsem kdysi přemýšlela o tom, že bych letěla do Londýna a odtamtud pak vlakem do Paříže. Zabila bych dvě mouchy jednou ranou - navštívila bych svá nejoblíbenější města :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní rozhodně jako dobrý plán! Držím palce!

      Vymazat
  3. Nazdar Aničko,
    super, doufám, že se ti výstava líbila! A všechno nejlepší k dnešnímu svátku!
    Doufám, že se budeme zase brzy inspirovat někde na kafi ;)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmíš mi ale říkat o svých plánech, nebo mi to zase nedá a budu si vymýšlet podobné zapeklitosti jako cestu vlakem do Londýna! :-D

      Vymazat
  4. To je bomba! To by mě taky bavilo.
    Díky za zprostředkování té jízdy.

    OdpovědětVymazat