9 komentářů
  1. Milá Anno,

    zamačkávám slzu a děkuji za 8 let inspirace (konkrétně díky za odkazy na Purl Bee, Grainline Studio, islandskou vlnu, Shetlandy a vlastně mnoho dalších). Pro mě a moje taktéž znovuobjevené tvoření jsi byla velkou inspirací. Doufám, že se brzy objevíš na Instagramu:)). Ještě jednou velký dík a mnoho štěstí se čtyřicítkou na krku (už mi taky funí na paty:).
    Zdraví Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Instagram to zatím nevidím, ale Facebook ano. Zrovna na takové krátké inspirativní posty jako o Purl Bee atd. je jako stvořený! P.S: Díky za přízeň a přání!

      Vymazat
  2. Tak to je mi lito. Zacala jsem Te cist na idnes a pokracovala tady. Preju hodne stesti a vse nej k blizicim se narozeninam. Moje segra oslavuje 40 ve ctvrtek:-)Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. všechno nejlepší k narozeninám
    a dík, že jsem tě mohla poznat aspoň přes blog a přeju ti, ať se Ti ve všem novém daří k Tvé spokojenosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a doufám, že zůstaneme v kontaktu alespoň přes Ravelry! A.

      Vymazat
  4. Milá Anno,
    díky za těch osm let s Vámi. Za inspiraci, které se mi, jak slibuje název Vašeho blogu, na těchto stránkách dostalo. Za krásné články (zejména ty z cest). Někdy za zamyšlení. Za naději. Za krásné (!!!) fotky. Za nápady. Za recepty (a to jsem prosím pouze vařila a pekla, šití a pletení přijde později - možná). Prostě za všechny ty banality, o které jste se tu s námi podělila.
    Za pár týdnů mi bude o pár let míň…tedy o pár let míň než Vám…a tak si beru poslední inspiraci a jdu si poprvé udělat seznam.
    Jo, a abych nezapomněla:
    HAPPY BIRTHDAY :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já přeju všechno nejlepší a veselé plnění narozeninového seznamu! A.

      Vymazat
  5. Ne, ne, ne a ještě jednou neeeeeee - tohle je fakt smutný den:-( Nicméně budu nedočkavě sledovat novinky na Facebooku a doufám, že blog přecejen nebude uložen k ledu navždycky. Člověk už na tom světě nemá žádný jistoty, děs :-D

    OdpovědětVymazat