9 komentářů
  1. ano, koncert to byl moc pěkný - líbilo se mi to.
    Kdybych nemusel neustále hlídat baťoh, tak bych si i mnohem líp zapařil..
    Každopádně fotky jsou pěkné (až na tu druhou shora - ta se mi nelíbí), koneckonců jsem byl svědkem jejich vzniku a také jejich pečlivého, přepečlivého výběru! :-)
    Vrrrrrrrr....

    OdpovědětVymazat
  2. jo a děkuju za fotku Elvise s harmonikou!!!!! ta se mi stejně líbí asi nejvíc ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Druha, sedma a posledni jsou vynikajici! Sedma a posledni by podle me obstaly i v nejakem tom pressfotu. (Druha je na to moc "neobvykla"). Jinak Te tedy obdivuju za trpelivost, ja bych asi na koncerty a podobne akce nemel naladu a trpelivost, a taky by se mi nechtelo osoupavat chip. Schvalne, kolik bylo vycvaku na techhle 15 publikovanych fotek? ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotek bylo celkem asi 200, 55 bylo v úzkém výběru, zbytek jsem smazala. U koncertů je odpadu vždycky hodně, hlavně když se snažím trefit do světel a ne vždycky se to povede. Ale jak říká kamarádka: co by dal jakejkoli fotograf za aspoň jednu povedenou fotku? ;-)
    Koncerty mě bavěj, ale nebaví mě bejt v davu, protože to se fotí fakt blbě. Koncekonců je vidět, že na velký části fotek je Vojta Lavička, kdežto zbytek kapely ostrouhal, protože byl prostě na druhý straně pódia, kam jsem se nedostala a pětaosmdesátka nedohlédla...

    OdpovědětVymazat
  5. 200 jeste neni tak hrozny... Ale az budes prodavat fotak, nech si pretocit tachometr, jestli to jde :-)
    Uz jsem na to prisel, proc se mi sedma a posledni libi: mimo jine kvuli kompozici. Ty ostatni jsou vsechny focene na stred (kvuli ostreni?) a neoriznute.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo a ta sesta by urcite taky vyhrala nejake cestne uznani :-) Ale mne se ukrutne nelibi, vypada (ne Tvou vinou) jako airbrush :-P

    OdpovědětVymazat
  7. Ta šestá mi připadá jak od z E.T. mimozemšťana... :-) Každopádně je jiná než běžný koncertní fotky. Ta kompozice na střed je hlavně kvůli objektivu (i když ostření se v tý rychlosti taky nedá lehce měnit), chtělo by to něco delšího, viděla bych 100mm jako minimum, takhle tam pořád něco po stranách vadilo - a mně se pak už nechtělo ořezávat a ořezávat. Pro mě je vyčerpávající už jenom probírka těch desítek podobných záběrů. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. nadhera, uplne vsechno se mi moc libi, a moc rada bych taky u toho byla. ale nemuzu bejt vsude. diky ze jsi mi to aspon takhle umoznila. kde a jak se ucis romsky? taky bych se chtela ucit a i pisnicky zpivat.

    OdpovědětVymazat
  9. Loni jsem chodila na hodiny romštiny, které pořádala Univerzita Karlova - primárně tedy pro studenty, ale bylo nás tam i pár nestudentů. Letos kurz pokračuje, ale až večer, což mi časově nevyhovuje, takže mi zbývá učebnice romštiny a poslouchání písniček. V současný době znám už jen pár slov a obratů, ale zase si připadám jak king, když nějaký to slovo v písničce zachytím a rozumím... :-)

    OdpovědětVymazat