3 komentářů
  1. Reseni je prozaicke. Pred stehovanim udelali pod okny sveho puvodniho bytu vatru a vsechny knihy spalili. A ja jim tleskam za jejich proziravost! Protoze ja jsem tahal do prvniho patra 18 vietnamskych tasek bratru po 40 kilech, a knihy nechci aspon mesic ani videt...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to moc dobře znám... Pravidelně mi polovinu kufru na cestu do Ostravy tvoří knihy. Polovina to je proto, že plný kufr knih bych ve vlaku nezvládla zvednout nahoru. A pak to překvapení, že ta polovina kufru narovnaná do knihovny je zcela zanedbatelná...A to prosím má knihovna v Ostravě je podstatně menší než to, co mám doma. Původně jsem si totiž myslela, že si přestěhuju jen ty nejoblíbenější kusy, což je ale opravdu nadlidský úkol.
    Často si vzpomenu na slova Miloše Formana, že opravdu svobodný byl v době, kdy se mu všechny osobní věci vešly do dvou kufrů...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, občas mrknu na Váš blog - čítávala jsem Vás na mfdnes.
    Jen jsem chtěla připojit malou zkušenost z Francie, kde v pořadech ohledně zařizování bytu je výsledkem byt bez knihoven. Navíc vedle gauče se pak o zeď opře velký karton, na kterém jsou nakreslené hřbety knih. HRUZA.
    Zvlášť pro mě, která má knihy všude.
    Mějte se fajn, zase si Vás někdy počtu :-)
    Eva

    PS: doporučuju police u stropu po délce celé zdi a nad dveřmi :-)

    OdpovědětVymazat