6 komentářů
  1. Ahoj Aničko,

    díky za inspirující recept (vyzkouším o víkendu) a taky za tip na Ottolenghiho - neodolal jsem a už jsem zakoupil kuchařku (papírovou), je fakt dobrá !

    Těším se na další Saltytoothday !

    :-)

    Vilda

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře, že se počet Ottolenghiho fanoušků rozrůstá!
    Jeho knihy jsou velice inspirativní - dokládá to i to, že já, která normálně kuchařky vůbec nekupuji, mám od něj už dvě. :-D Vařím a peču podle něj relativně často, jen sem nedávám recepty, protože mi přijde nefér přepisovat na blog recepty z knihy, kterou si může teoreticky kdokoli koupit.
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. ..to máš naprostou pravdu !

    Ale nafotit jídlo umíš líp Ty.... ;-)

    V.

    OdpovědětVymazat
  4. Uz nejakou dobu vaham nad koupi jeho kucharky a precteni Vaseho clanku me zase nakoplo :-)
    Nemohu se rozhodnout mezi Plenty a The Cookbook. Nevite nahodou, jaky je v nich zhruba rozdil a jestli jsou vsechny recepty doprovazene fotkou?
    Diky moc, Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Do začátku bych doporučila The Cookbook, přijde mi univerzálnější, včetně základních receptů na různé druhy těst. Plenty je zaměřená na zeleninu. Fotky podle mě ke každému receptu nejsou, v Cookbook jich je hodně přímo z provozu Ottolenghiho restaurace, ať už z výroby nebo z výdejního pultu. Což mi přijde sympatické - žádné nakašírované fotky z ateliéru!

    OdpovědětVymazat
  6. Diky moc za bleskovou odpoved :-) Jeste vaham nad kindle verzi, ale recepty vypadaji jinak skvele, tak snad se konecne rozhoupu.
    E.

    OdpovědětVymazat