10 komentářů
  1. Pekny barvy, tedy jestli to bylo v orig. to chicken ragu, ale zadny dojmy. No, snad to bylo stejne dobry a barevny jak to vypada.MJ

    OdpovědětVymazat
  2. Původně jsem chtěla vytvořit cosi jako "O štěstí u plotny v praxi", ale můj intelektuální útlum je momentálne takovej, že zvládnu akorát tak listovat obrázkovými časopisy, a ne něco sepisovat... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada to hezky, i kdyz ten recept je spis technicky vzato gulas nez perkelt=ragu. Ale mam dve otazky: proc jsi loupala novy brambory? A neni lepsi v albertsko-ostravskych podminkach pouzit konzervovana rajcata nez "cerstva"? Ja na vareni pouzivam jen passatu nebo italske konzervy, jedina prijatelna rajcata v nasich sirkach jsou z vlastni zahrady nebo od farmare z trhu, tedy cca 10x drazsi.

    OdpovědětVymazat
  4. Brambory jsou oškrábaný, já teda tu šlupku nerada... A do toho jídla šly rajčaty z konzervy ;-), na fotce se mi ale víc líbily ty čerstvý. Navíc i ten rozmarýn je na fotce jen po parádu, použiju ho do něčeho dočista jinýho... Podfuky, podfuky, podfuky... :-D

    OdpovědětVymazat
  5. To je fakt, ze s fenyklem by se to tlouklo. Jinak ja bych pestitele a prodejce bledych syntetickych rajcat hnal potehem. Nemuzu si pomoct, ale tohle za naseho mladi nebylo. Sice rajcata byly nahnily a clovek je musel kupovat pomalu nezraly, ale aspon to melo nejakou chut. Jesteze mame italske konzervarny.

    OdpovědětVymazat
  6. JJ. Vsak to Stesti u plotny vzniklo abych se lip zaradil do tveho kucharskeho vyberu a citil se tam dobre. Vsak vis:)

    OdpovědětVymazat
  7. :-D No tak, šup šup založit spešl rubriku Když vaří antropolog! A ňáký pěkný fotky by to chtělo, ať Tartalette tiše závidí!!!

    OdpovědětVymazat
  8. OK. Mozny to je. Neco mne napada. Ale jinak jsem myslel, uz mam vyvesenou L.A. Gourmette, na fotoblog nemam dost fotek...ale muzeme treba za cas neco nakombinovat, ty das jidlo a palicky a ja par zaberu jidel jak lidi z ruznych kultur ji; ale mam jich jen par:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já právěže jídlo fotit neumím, všechno, co jsem kdy nafotila, vypadalo fakt dost nechutně. Za gurmánskejma fotkama tuším nějaký fígle - jako že se to jídlo něčím pomatlává, aby to na kameru vypadalo dobře... nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to nevim, myslim, ze ses dobre obesla bez food stylistu. Vidis preci, jak lid jasa. Slysel jsem neco o chatu na gmailu. Vis o tom neco, slo by to nekdy zkusit. Ale ted musim bohuzel bezet k plotne, stara na mne rve at tahnu od pocitace, ze ma chut na kohouta na vine. Tak snad priste:(

    OdpovědětVymazat