9 komentářů
  1. teda :)
    jsem rád, že se líbí :-* ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyckej casu, jestli pan Kocourek zvladne SAM, VCAS a POTAJI sehnat darek (nebo aspon nejaky kostatovity puget z nadrazniho stanku) rekneme ke ctvrtemu vyroci svatby ;-)
    Jooo narozeniny po par mesicich vztahu, to jsem taky jeste zvladal...

    OdpovědětVymazat
  3. :-D No, já po svých zkušenostech, kdy si jistá osoba v začátcích vztahu poznamenala do kalendáře v mobilu mé narozeniny s avízem asi tak tři dny předem, jen si den bohužel spletla s narozeninami své bývalé přítelkyně (tudíž avízo by se ozvalo někoik dnů po mých skutečných narozeninách, kdyby se na tento omyl nepřišlo při partnerském vědomostním kvízu s prostou otázkou: Jestlipak víš, kdy mám narozeniny?), velice vážím toho, že Kocourek vše zvládl k radosti mé i své... .-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak samozrejme je to dobry vykon, navic vyber byl vkusny. Presto nechval dne pred vecerem, abys tady pak v roce 2015 nepsala zahorkly clanek o tom, jak manzel zase zapomnel na vyroci a jeste prisel z hospody jak sliva :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. :-D Já se zatím snažím vybrat do Skoročtvrtečníku nějakou hezkou událost předešlýho týdne, tak snad se zahořklým článkům vyhnu. I když bůhví... V roce 2015...
    Ale asi brzo napíšu zahořklý článek o tom, jak na mém Dellu nejde rozchodit internet. Nejen wifi, ale vůbec. Všechno je nastavený správně, zkontrolovala jsem to u technický podpory O2, a to i tý placený, router reaguje, jak má, ping test v pořádku, jen se nikam nepřipojím...Co je ale zajímavější, že v Ostravě mi wifi jede, ale v POděbradech nééé. Bééé. :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Ping prosel? Navrhuji tento algoritmus:

    Odstehuj se z Podebrad.
    Vypni router (natvrdo, na minutu ze site).
    Deaktivuj firewall windows.
    Zkus browser od Googlu nebo Firefox.
    Zkus to pres LAN kabel.
    Bez vratit pocitac.

    OdpovědětVymazat
  7. :-) Myslím, že vše bylo odzkoušeno, až na to stěhování.
    Ve Vistách bude nějaký zádrhel, nějaká blbost, která mě nepustí na net.

    OdpovědětVymazat
  8. Windows nekdy automaticky nastavi proxy nebo IP adresu v prohlizeci. Tak zkus Options > Connections > LAN settings a dat IP a DNS na automat. Protoze jestli nezabral ani kabel, tak to musi byt tohle.
    Opravdu SPT Telecom a Microsoft jsou v tomhle ohledu smrtici kombinace.
    Jo a jeste me napadlo, nemas nahodou firewall zapnuty i na routeru?

    OdpovědětVymazat