10 komentářů
  1. já chci takýýýýýý :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nechám tě šáhnout... Na notebook. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. ooo, jsem vzrušen!!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Koupili jsme si s manzelem novy auto. - Fakt? Jaky? - Takovy hezky, cerveny. - A znacka? - Myslim Mazda, nebo neco asijskyho. Ma klimatizaci. - A motor? - Jee, to nevim. Ale manzel rikal, ze mam brat naftu.

    OdpovědětVymazat
  5. :-D Tak já samozřejmě tady můžu odcitovat technický parametry mýho novýho Della, ale k čemu by to bylo dobrý? ;-) Hlavně že po spuštění naběhne OS, a já tak budu moct začít pracovat a pomalu likvidovat neutěšený mínusový stav účtu. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Necituj! Mne se jenom vybavila tahle skutecna konverzace, kdyz jsme se z textu dozvedeli znacku (tu nejdrazsi) a barvu :-))) Uplne mimo misu: muzes pracovat jako freelance?

    OdpovědětVymazat
  7. Ne, já nesmím mít jiný příjem než z hlavní činnosti, ale mohu pracovat jako soudní tlumočník - dělám pro agenturu ověřené překlady...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to joo, me zarazil ten extranet. To jsme na tom stejne.

    OdpovědětVymazat
  9. Jo a nebude problem spis nez v notebooku v tom preinstalovani windows? Zvlast jestli sis tam dala visty, ty totiz zasadne s wifi nefungujou.

    OdpovědětVymazat
  10. To asi ne - mam tam obnovený XP. Navíc v Ostravě mi to s wifi fungovalo bez problémů... Uvidíme, jak na tom bude Dell! :-)

    OdpovědětVymazat