5 komentářů
  1. Já dělala Red Velvet Cake ve formě muffinů. Tedy vlastně cupcakeků...krém ze sýra jsem dala nahoru jako frosting. No a taky jsem četla, že někdy se nemusí ani přidávat barvivo, protože ta cílená barva vznikne reakcí octa se sodou, nebo tak nějak. To jsem ale raději neriskovala a dělala to normálně s barvivem...:-) Myslím, že byste příště měla zkusit dát jen čajovou lžičku kakaa a polévkovou barviva...takhle podobně to mám já v receptu, a bylo to krásně rudé... A řezy Míša vám připomínají proto, že jste udělala krém z tvarohu. V originále se dělá z krémového sýra( Philadelfia například) a to pak chutná jinak, ale moc dobře...:-) Tož hodně zdaru, až se do nich pustíte znovu...:-) Lucie Ufa

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se spletla, to zčervenání má způsobit reakce octa s podmáslím a kakaem, ale jak jsem již zmínila, nezkoušela jsem to zatím...možná až je budu dělat příště...Lucie Ufa

    OdpovědětVymazat
  3. Díky - já si říkala, že zakopaný pes musí být v poměru kakaa a barviva!

    OdpovědětVymazat
  4. mě se základ zdá dobrý, jen bych si pohrála s naplněním krémem - dotáhnout pořádně až k okrajům a zarovnat (asi oblíznout :o)))) )
    http://www.mowielicious.com/home/2010/09/red-velvet-whoopie-pies-with-orange-buttercream.html
    Majka

    OdpovědětVymazat
  5. jůůů a nebo udělat placku a vykrajovat "sušenky" všelikých tvarů rovnou z té placky. Pak by to bylo všechno stejně velký! :)

    OdpovědětVymazat