7 komentářů
  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jen mala cukrarska rada: vetrniky pred vlozenim do trouby postrikat vodou, aby se pri peceni vytvorila para a v zadnem pripade neotvirat troubu behem peceni...z vetrniku by se stala placka...jnak super recepty a jeste lepsi fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tip s vodou, i když si nejsem jistá, jestli po tomto prvním pokusu budu chtít ještě domácí větrníky někdy dělat. I když to větrníkové drama v troubě bylo opravdu lepší než televize! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvele fotky, i kdyz vetrniky nepatri mezi me nejoblibenejsi. Prosvihla jsem prvni hlasovani o moucnicich, zatim ale vse probiha podle mych chuti :-)
    Minuly tyden jsem naprosto propadla valasskym frgalum - tak dobre kolace jsem jeste nejedla. Ale ty se asi souteze nezucastni.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Frgály v anketě nejsou, i když jsem čekala, že je někdo nominuje... Ale někdy bych je chtěla zkusit, pěkně s hruškovou náplní.

    OdpovědětVymazat
  7. větrníky zbožňuji a ten recept mě nutí abych ho zkusila, ale přitom to vypadá na mne trochu složitě,
    mňam :)

    OdpovědětVymazat