3 komentářů
  1. Před týdnem jsem si byla do obchodu pro A0 papír, ale měli jen A1. Nevadí, starý už byl nepoužitelný, tak jsem vzala za vděk i menším formátem. Ptali se mě ovázat gumičkou nebo zabalit do papíru. Venku byla břečka, mohlo začít sněžit, do papíru. Hned před obchodem jsem sebou plácla do břečky. Ještě, že papíry přežily =) Jinak nápad s odraznou deskou je hezký, já jsem dříve přichycovala své velmi amatérké nekonečno na sprchová kout v koupelně izolepou, ale teď jsem přešla a podepírám jej malým stativem.

    OdpovědětVymazat
  2. No, to moje "nekonečno" zas až tak nekonečné není, přece jen ten stojánek na knihy není taky vysoký. Ale zase se to všechno dá bleskurychle rozebrat - třeba abychom se mohli naobědvat... A pak zase bleskurychle sestavit zpátky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Partyzánština...nebuď tak skromná,ty jsi pionýr (průkopník) mezi partyzány!

    OdpovědětVymazat