6 komentářů
  1. jestli jses pres Harddecore, tak se na facebooku seznam s moji kamoskou Jitkou S., ta spolupracuje pro majitelky a dela jim fotky a tistene prezentace. Tak treba dostanes nejake insider tipy nebo pozvanky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chci! Chci! Chci! Jenom teda při mý současný platbní neschopnosti by to bylo akorát tak dráždění žláz. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. A navic je to hned vedle prace, co? :-P Tak ji napis na fb, ona se rada seznamuje :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je hrozně vtipné.
    Přes Google Alerts mi přijde Váš článek, čtu to a říkám si, sakra PR Fleru dělám já s kolegyní, ale ta na žádné svatbě teď nebyla, hm, kdo to byl?
    Tak koukám na Váš profil na FB a ona Klára Karabinosová asi že?:-)
    Zdravím a děkujeme za zmínku!
    Michala

    OdpovědětVymazat
  5. Není zač, jak jsem tak koukala, šeptanda po internetu funguje v případě Fler skvěle, takže tohle je jen taková kapka v moři...
    Ale že je svět malej, co? ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já umřu, nejdřív k jinému článku napíšu, že jsem blog objevila dneska, abych se postupně proklikala ke svému komentáři, který je půl roku starý:))

    Já to věděla, že je mi to tu povědomé:)

    OdpovědětVymazat