12 komentářů
  1. nový vzhled blogu, paráda...
    deka super, decentní barvy, žádný výkřik, gratuluju k překonání bloků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! S dolaďováním vzhledu blogu budu ještě chvíli bojovat (hlavně odstranit tu záplavu růžové barvy!), ale celkově spokojenost. Taly díky za gratulaci k překonání bloků - kdybych se nešprajcla, že nezačnu šít nic dalšího, než dokončím quilt, asi by mě tady rozešitý strašil ještě roky. Na quiltování musí být člověk ta správná povaha, nekonečná trpělivost a důkladnost jsou nutností.

      Vymazat
    2. A mě se zase ta růžová barva líbí! Moc pěkně ladí s celkovým vzhledem blogu :)
      Aneta K.

      Vymazat
  2. Jéé Ani :) jdu k Vám na blog, že kouknu na nějaké tipy na pletení a je tu nový příspěvek!! :)
    Opravdu krásný quilt. Trošku mi připomněl ten můj, co už asi rok vyčítavě leží nedodělaný pod kopou látek :D Jen se k němu nějak nemůžu dostat :D
    Zdraví - Jitka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšu nahoře, i tahle deka by nejspíš ležela na stroji rozešitá měsíce či roky. Co jsem ji dokončila a uklidila kolem šicího stroje, žasnu, co mám na šití prostoru! :-D

      Vymazat
  3. Ta moje je naštěstí "uklizená" takže šití nezabraňuje ... Odpolední světlo a vyměněná žárovka u stroje je ale asi znamení, že bych ji asi měla také dokončit :)
    Jinak nemáte tip, co plést na jaře? Něco jednoduchého, jsem začátečník (ale s obrovskou chutí naučit se nové věci!!). Teď jsem dopletla trojcípý šátek z melírované bavlny a svetr z vlny a alpaky ...
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jaře je možné se začít připravovat na zimu! :-) Asi to zní podivně, ale tohle období je nejlepší na pletení tmavých věcí, protože je dlouho vidět a oči nebolí (kdo kdy pletl něco černého za umělého osvětlení, ví, o čem mluvím). Jestli už umíte přidávat, ubírat, možná se můžete vrhnout na pletení krajkových vzorů - ne zrovna krajkové dečky, ale třeba šály se vzorem Old Shale http://www.dulique.cz/2015/01/ja-sobe-fair-isle-old-shale.html, ta je hodně jednoduchá a zároveň efektní. Nebo si zkuste pletení copánkových vzorů nebo pletení do kruhu - obojí můžete pak uplatnit například na svetru Owls od Kate Davies http://www.ravelry.com/patterns/library/owls-2. (Snad se nevyděsíte, že jsem vybalila rovnou takové velké "projekty" - beru to podle sebe, na pletení "složitých" svetrů jsem se naučila úplně nejvíc.)

      Vymazat
    2. Děkuji za tipy, ten sovičkový svetr se mi líbí, teď jen vymyslet barvu :) Já kdysi pletla hodně, ale postupně jsem to vše zapoměla. Když vidím akrylové hrůzy v obchodech, řekla jsem si, že se k pletení vrátím :)
      A můžu se Vás zeptat, Ani, co teď pletete? Jestli to tedy nemá být překvapení :)
      Pac a pusu Šmudlovi - J.

      Vymazat
    3. Teď mám připravené tři příspěvky na blog s věcmi, co jsem v poslední době upletla, tak se kdyžtak přijďte mrknout. ;-)

      Vymazat
    4. Tak to se moc těším :) budou to určitě krásné kousky! Ty nejnovější šátky - Shetland hap, jsou opravdu originální :) Šla jsem kupovat vlnu na sovičkový svetr, co jste mi doporučovala a nakonec jsem si koupila "šňůrkovou" bavlnu (není to klasická stáčená vlna, ale je tak trošku zapletená ;) jistě víte, co myslím :)) a doporučená velikost jehlic 4,5 - 5 ... tak teď vůbec nevím, co z ní uplést. Nemáte nějaký tip? :)

      Vymazat
    5. Zkusila jsem zadat pár údajů do vyhladávače na Ravelry -- můžete to ještě dál zúžit a třeba se i podívat, jestli tam nemají něco česky: http://www.ravelry.com/patterns/search#craft=knitting&view=captioned_thumbs&sort=best&fibertype=cotton&needles=4.5mm%7C5.0mm

      Vymazat
  4. Quilt super, moc se mi líbí! Já mám jeden nedokončený v krabici už dva roky ! a nějak se mi ještě nepodařilo ho dodělat. Naučil mě hodně, ale hladce to nešlo a tak už se do něj nějak nechce. A to mu moc nechybí!

    OdpovědětVymazat