České poště se neustále vytýká nepružnost, když doporučené zásilky a balíky tvrdošíjně doručuje v dopoledních hodinách, kdy jsou doma tam maximálně důchodci, lidé na rodičovské a nezaměstnaní. Vzhledem k tomu, že pošta u nás zavírá v šest, nemám během pracovního týdne ani šanci si vyzvednout zásilku či balík uložený na poště. Naštěstí si jde objednat službu doručování mimo úřední hodiny, sice se za to musí zaplatit, ale pořád lepší než nic.
Bohužel existují firmy, které jsou ještě méně pružné než Česká pošta.
Kupříkladu takový Seegmuller, který přepravuje zboží zakoupené v obchodním domě IKEA. Za poslední dva týdny jsem si u nich dopravu objednávala dvakrát a pokaždé mi byl nabídnut čas doručení mezi desátou a druhou hodinou. Neexistuje snad debilnější interval. Kdyby to bylo jen dopoledne (nebo odpoledne), člověk si vezme půl dne dovolené a hotovo. Ale s tímhle super časem nezbývá než si vzít volno celý den a čekat. Když jsem se zeptala, jestli by to nešlo dopravit třeba až odpoledne, dočkala jsem se jenom zavrtění hlavou. Ber, nebo nech být. Takže člověk zaplatí třináct set za dopravu a ani si nemůže vybrat termín.
Nebo PPL. Měli mi doručit modem. Předpokládala jsem, že se mi předem ozvou a domluvíme se na hodině doručení, případně místu. Při objednávce modemu nešlo bohužel poznamenat, že chci modem doručit během pracovní doby na jinou adresu, než je adresa aktivace služby. Takže mi v pracovní den v deset dopoledne volá chlapík z PPL, že je před barákem a že si mám jít pro ten modem. Nesmírně se divil, že jsem v práci. Tak nevím, jsou to naprostí mimoni, nebo jsou jejich zákazníky jenom nezaměstnaní...?
Bohužel existují firmy, které jsou ještě méně pružné než Česká pošta.
Kupříkladu takový Seegmuller, který přepravuje zboží zakoupené v obchodním domě IKEA. Za poslední dva týdny jsem si u nich dopravu objednávala dvakrát a pokaždé mi byl nabídnut čas doručení mezi desátou a druhou hodinou. Neexistuje snad debilnější interval. Kdyby to bylo jen dopoledne (nebo odpoledne), člověk si vezme půl dne dovolené a hotovo. Ale s tímhle super časem nezbývá než si vzít volno celý den a čekat. Když jsem se zeptala, jestli by to nešlo dopravit třeba až odpoledne, dočkala jsem se jenom zavrtění hlavou. Ber, nebo nech být. Takže člověk zaplatí třináct set za dopravu a ani si nemůže vybrat termín.
Nebo PPL. Měli mi doručit modem. Předpokládala jsem, že se mi předem ozvou a domluvíme se na hodině doručení, případně místu. Při objednávce modemu nešlo bohužel poznamenat, že chci modem doručit během pracovní doby na jinou adresu, než je adresa aktivace služby. Takže mi v pracovní den v deset dopoledne volá chlapík z PPL, že je před barákem a že si mám jít pro ten modem. Nesmírně se divil, že jsem v práci. Tak nevím, jsou to naprostí mimoni, nebo jsou jejich zákazníky jenom nezaměstnaní...?
0 komentářů