10 komentářů
  1. Jako vždy hezké fotky. Moc hezké.
    Ale nedávno jsem tu viděla recept na tažený závin (z Praktické ženy) a teď tu není. Hledám špatně? Díky, Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíte štrúdl z pivního těsta? Tady je: http://dulique.blogspot.com/2010/05/sweettoothday-strudl-z-pivniho-testa.html (A díky za pochvalu!)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím Vám vaše cupcakeky pochválit, vypadají dobře, mimochodem stejnou barvu opravdu měla jednu dobu točená zmrzlina v Nymburce, kupovali jsme si jí ještě když jsme chodily do školy, skoro denně. Dnes bych si ji asi, díky vědomí, že obsahuje tunu barviv, nedala, ale v té době byla prima.:-D Jinak zkuste si koupit ještě větší průměr zdobičky, nebo zdobte jen sáčkem, krém pak jde ve vyloženě tlusté vrstvě, a to dělá ty pravé americké...:-) nebo to dělají jen špachtlí, zkoušela jsem to, a musela bych ozdobit asi tunu, než bych se to naučila pořádně...to radši tím naším pytlíkem, a zase s tím jsou to "české" cupcakes.:-) Lucie ufa

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak, chce to širokou zdobičku (a pevnou ruku...)!

    OdpovědětVymazat
  5. Musím Vám moc poděkovat za recept, hledala jsem ten pravý dlouho a tyhle cupcakes jsou skvělé a povedly se na první pokus (jen to zdobení, pravda, musím trochu trénovat.) určitě vyzkouším víc věcí.

    OdpovědětVymazat
  6. Můžete mi poradit, jaké barvivo jste použila a jestli mělo vliv na chuť krému? Já se na cupcake chystám, chodím obdivovat ty krásně pastelově vyvedené na amerických webech a zdobené různýma serepetičkama, ale trošku mě odrazuje představa, že to nebude dobré.

    OdpovědětVymazat
  7. Barvivo nemá vliv na chuť, mně osobně přijde cupcake prostě jako zmenšenina dortu s krémem - takže proč neudělat svoji oblíbenou kombinaci korpusu a krému, ale prostě jen v menším...? (Mezi náma: pokud už běžní Američani pečou doma, je to stejně z pytlíku, jen to vlastnoručně zamíchají s vodou nebo mlékem... toť má zkušenost)

    OdpovědětVymazat
  8. A prozradíte mi, jaká značka to byla :)? Já teď surfuju po stránkách s cukrářskými potřebami, ale nikde neuvádí ani složení. Zkoušela jste třeba někdy Wilton nebo Ruth nebo takové ty firmy, co se skloňují? A nápad na korpus s krémem ale v menším je hodně dobrý :)! Aneta

    OdpovědětVymazat
  9. Mám teď gelové barvy Wilton a řekla bych, že jsou velice dobré. Jen si vybrat z těch všech odstínů...

    OdpovědětVymazat
  10. Moc Vám děkuji :)! Zkusím to...

    OdpovědětVymazat