5 komentářů
  1. To znám...ALE!!! Vy jste si brýle vůbec neměla sundávat...naopak kdyby jste jela někam, kde opravdu kontrolují pasy, ne jako v unii, tak budete mít problém.
    Mě také fotili s brýlemi, a pořád tam byli odlesky, takže jsem si je nakonec musela sundat, a ještě mi nabízela svoje...:-) No, ale prostě pokud nosíte brýle, máte je na pasu mít...hold, kdyby to fotografoval fotograf, a ne úředník, který se ve focení absolutně nevyzná...:-( jsem ráda, že má pas na 10 let, a nemusím tyto procedury opakovat častěji...:-) lucie Ufa

    OdpovědětVymazat
  2. ... před pár lety jsem musel jít vyřizovat nový pas taky. Ztratil jsem veškeré doklady krom starého pasu. Když jsem s ním zašel a podal ho paní za okýnkem, že bych rád dostal nový (expresně) ... podívala se na datum platnosti ... před mýma očima ho roztrhala (jediný doklad s fotkou který jsem měl) a řekla ať se stavím za tři týdny ... podotýkám, že nebylo pondělní ráno ani páteční odpoledne :-)

    Dan

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní02.12.10 9:43

    Byla jsem na tom foceni zhruba pred 2 lety a probihalo skoro stejne :-) Ale prisla jsem po uplynuti nejake lhuty, po kterou jsem si povinne mela doklady vymenit a hrozila mi nekolikatisicova pokuta. Skoncilo to podpisem papiru, ze jsem si vedoma sve chyby. Ovsem na mem vyrazu na fotce se to odrazilo :-)
    Myslim, ze ted je foceni bez bryli povinnost.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. já myslím, že to není ppotřeba tolik hrotit, když nosíte brýle, míváte obvykle i čočky a dvoje fotky mít nemůžete, takže ta výmluva je vždycky možna(proč bych měla mít na fotce brýle, když půlku je půlku času nenosím). jinak nejhorší focení jsem teď zažila na p10, byl to snad fototgraf, ale dal si přesně záležet, abych měla tři brady, lesknouci se kulaty obličej a zplihlé vlasy.. protože se mu prosté nelíbilo, že mám bradu asi moc "vzpurně" vzhůru a příliš veselý výraz, nevím:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sice jsem neviděla, jak vypadá onen software na biometrické pasy, ale řekla bych, že focení trvá tak dlouho a člověk tam vypadá jak trotl hlavně proto, že fotka má splňovat určité podmínky a software asi musí "odsouhlasit", že vše je tak, jak má být, aby bylo fotografii posléze možné porovnat s obličejem pomocí obličejového skeneru. Řekla bych, že brýle na fotografii musí vadit a narušovat přečtení fotky...

    OdpovědětVymazat