2 komentářů
  1. Moc hezke! Ty pridavky ve strihu jsou bezne u americkych i anglickych strihu, i komercnich, nejen nezavislych - jen Nemky to nejak delaji jinak. Pomaha si koupit takove to dvojite radelko, co vyznaci jak obrys, tak i svovou linii... mimochodem, jak se pracuje s tou kindle verzi? Jsou tam fotky a nakresy vubec citelne?

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, já vím, že Američani to taky u střihů dělají - a taky je za to nesnáším!!! Nejpitomější je, když opravdu nevyznačí ani nenapíšou, kolik přidali. Beru to tak, že standard pro šev je 1,5 cm nebo nějaký ekvivalent v palcích, ovšem u záložek to je kolikrát hádanka. Třeba tady u toho kabátku jsem brala, že jsou záložky 4 cm - a až po dokončení jsem našla kdesi v hlubinách návodu, že u rukávu to jsou 3 cm (což mi mezi námi přijde hodně málo...). Fotky v Kindle verzi jsou rozpoznatelné, bohužel nejdou na rozdíl od textu zvětšit (nebo jsem nepřišla, jak na to), ale pro informaci to stačí. Mně osobně se s Kindle verzí pracuje dobře, vždycky jsem si před šitím toho kterého kroku prošla příslušné postupy v knize, když jsem jela vlakem do práce. Tahat se s těžkou knihou by se mi asi nechtělo, ona i ta Claire Schaeffer se se svým křídovým papírem celkem pronese... ;-)

    OdpovědětVymazat