6 komentářů
  1. Velmi pěkné. A hádám, že i kdyby to viděl sám aktér, že ti za to nedá v diskusi ban, a to dokonce ani Ray Ban.(mj)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsem si jistá, jestli by si nepřipadal málo ostrý. Nicméně si už pomalu vytvářím tradici focení rodiny Bangových. ;-)
    Ovšem dneska jsem zažila premiéru - poprvé u mě mazali v diskusi. A to ten článek nebyl ani veřejnej.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím, že Patrik je jinde jako muzikus, a tak nemusí jen ostré a usměvavé fotky pro lidi z Květů (tudíž chodí sem, čte to tu a prohlíží, tudíž si u něj můžu udělat oko). A nebo u všech? Jak naznačuješ, jsou to bratři úspěšní: a to i ve zcela abstraktní rovině. Tudíž bych ti doporučil - vzhledem k tvé specializaci - vedle technik jako muchláž, frotáž atd. zavést a vymyslet bangáž. PS. Napadlo mě, že jsem se nemusel ani podepisovat monogramem (ale byl jsem línej se přihlašovat).

    OdpovědětVymazat
  4. Vlastně si myslím, když se na to dívám pozorně, že tahle technika a způsob fotografického záznamu, je v podstatě už klasická bangáž. Už nic nemusíš vymýšlet. Tohle je zkrátka dílo, které spojuje a zakládá manifest modernistické bangáže.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to abych si našla nejbližší termín koncertu Gipsy.cz, ať můžu rozšířit svý bangážový portfolio.

    OdpovědětVymazat
  6. OK. půjčím ti svůj starý - jak sama víš - zabandážovaný foťák. Bude to stylové.

    OdpovědětVymazat