8 komentářů
  1. a to jsem se ještě krotil ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad. Ty formičky se mi moc líbí. Vypadá to parádně:)
    Jenže u nás doma pucuju ty sladkosti především já:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma formiček hodně zase od jiného prodejce na fleru. Mám osvědčené, že nejlépe je vysypat formičku před vtlačením těsta slabou vrstvou hladké mouky - slabou vrstvu dělám pomocí jemného sítka (prostě do něj klepnu nad prázdnou formičkou). Pak se mi krásně vyklopí a nemám tam "moučné krátery". No možná to znáš, ale kdyby ne, tak se to může hodit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají úžasně stylově! Speculaas chci taky zařadit do repertoáru vánočního curkoví, protože letos chci dělat jen netradiční druhy, takže díky moc za recept!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné, inspir-om-ativní a jistě i vynikající .. už jsem pana prodejce zkontaktovala. bydlím ve větrném mlýně, takže pro mne i hodně stylové.

    ... a jinak překrásný blog máte.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Jújda, já mám už skoro rok taky formičku z Fleru na zakázku vyrobenou, ale pořád jsem se nějak neodhodlala k tomu ji vyzkoušet. O víkendu jdu na to. Jsem zvědavá :) - díky za recept

    OdpovědětVymazat
  7. ty jsou... a to jsem letos nechtela pect cukrovi... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou boží.

    OdpovědětVymazat