5 komentářů
  1. Krasny fotky - hlavne ty stinovy :-) A Sova nezna je bozska (drahy se uz ptal, jestli ji Ingmarum poridime)

    OdpovědětVymazat
  2. ani sa nedivím, že sa tie sovičky predali... tiež by som jednu brala :) hmm, a bola by som viac zvedavá na tie variabilné šaty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ad sova: jestli seženu materiál, snad ještě nějaké vyrobím, ale až po Vánocích.

    Ad šaty: http://www.martha.cz/shop_produkt.php?produkt=67 Ta jedna doprovodná fotka toho moc neřekne, ale Martha sama tam předváděla nespočet možností ovinutí, zavinutí, zavázání atd. Celkem zábavné!

    OdpovědětVymazat
  4. jeee ingmarove s rouskou paradni, bohuzel jsem se dostala do haly poradne az v nedeli, nepocitam-li prehlidku nu fesn sopy a zakecala se s charakterou takze jsem nestihla prijit a pozdravit :o(

    OdpovědětVymazat
  5. S Charakterou jsem se zakecala tak, že jsem skoro ani nestihla odejít. :-) Na přehlídce Ňů fešn šopy jsem něco málo fotila, ale ještě jsem ty fotky neprošla všechny, abych z nich dokázala udělat blog. Snad do konce týdne.

    OdpovědětVymazat