8 komentářů
  1. hlasim se za clena klubu Herodes :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono by to možná chtělo toleranci z obou stran - vím-li, že mám řvavé dítě, nelezu (nejen) na PFF (mimochodem, ten Fast FF je půvabný;) ), na druhou stranu, neomezovat někoho pouhou přítomností dítěte? PFFfff:) Organizátoři vědí, že tam lidé s kočárky chodí, po těch letech by už kakraholte mohli začít vybírat místa, kam se vejdou. (Aneb Pořídil si hospodu - a chodili mu tam lidi!)

    OdpovědětVymazat
  3. (Nebo, pochopitelně, nechť organizátoři dají najevo, že na jejich akci nejsou kočárky vítány. To je jejich svaté právo.)

    OdpovědětVymazat
  4. Organizátoří naopak kočárky vítají, když hostesky vidí ve frontě na vstup kočárek, posílají rodiče rovnou ke vchodu (i když zmatení rodiče jdou úplně jiným vchodem, než by měli) - ale prostě mi přijde, že by byl na místě zdravý rozum. Vzít na takovou akci kupříkladu kočár pro dvojčata (děti leží vedle sebe) nebo několikaměsíční mimina, která z PFF opravdu nic nemají a maximálně tak pláčou - no, nevím.

    OdpovědětVymazat
  5. Víte, ale všude bude někdo někde někomu vadit. Vy sice říkáte, že chápete, že rodiče chtějí žít stejně jako předtím, ale na druhou stranu bych dítě neměla brát na čerstvý vzduch PFF, kvůli někomu jinému do restaurace (jistěže nekuřácké a jistěže dítě, které to dobře snáší), nakonec bych zkrátka mohla zůstat na pískovišti:)

    I dvojitý kočárek je otázka nevyhovujícího prostoru, pokud organizátoři kočárky vítají, tak holt na ně mají myslet. A ad několikaměsíčně - víte, ono si užije toho výletu (nikoliv konkrétně PFF, to je pravda). Možná jsem zblbá mateřstvím, ale nějak mi skutečně připadá, že je nevhodné brát s sebou dítko, které proječí dny i noci, zkrátka pokud předem vím, že bude ostatní obtěžovat. Mám-li ale miminko, které je zticha (a ony děti standardně nebrečí 24/7), maximálně zabrečí, když má hlad (a do dvou minut je ucpáno flaškou a je zase klid), tak mi to nějak tak strašlivé nepřijde. Nemám ráda matky, které křik svých zlatíček neřeší, ale když někde tráví třeba tři hodiny a dítě z toho brečí pět minut (a někdo se snaží to zastavit)... nepřijde mi, že by se nutně ta máma musela vzdávat oněch tří hodin. Mně kvůli tomu hovězí líčko nezaskočí. Koneckonců, i my dvě jsme zamlada řvaly jako tuři, a taky nás nikdo nezahlušil (a jistě někdo chtěl, o tom nepochybuju:c) ). Nevím.

    (Btw, my jsme tam nebyli - krom jiného proto, že synek se už přesunul do kategorie dětí, které v klidu podobné akce nezvládají, tudíž ho s sebou na podobné radosti nebereme.)

    OdpovědětVymazat
  6. Klub se mi také líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Klub "Herodes, to byl král" jsme s přáteli založili na mém domovském blogu už před pár lety. ;-)
    aida

    OdpovědětVymazat
  8. ano, ano, s detmi jste to naprosto vystihla :)

    OdpovědětVymazat