5 komentářů
  1. Té želatiny jsem si ani nevšimla, ale když mamka dělala něco obdobného naposled, tak ztuhlou želatinu zase ohřála do tekuta, ale nevím jestli šlo zrovna o toto. Kombinace barev je samozřejmě na úrovni =)
    A ten pudink a vločky beru. Ta chuť by mě celkem zajímala.

    OdpovědětVymazat
  2. Původně jsem chtěla jen vločky opražit - dají se pak vydávat za oříšky (tenhle fígl se tuším využíval za války...), ale pak mě napadlo udělat ještě karamel a smíchat ho s vločkama. Chuťově to bylo dost podobný takovýmu tomu sojovýmu jogurtu s müsli, co se prodává v nejrůznějších zdravých výživách.

    OdpovědětVymazat
  3. Mňáááááám!Já sem snad nebudu moct chodit, nebo budu za chvíli jako sud! Jak něco vidím, mám na to chuť. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tyhle poháry jsou v tomto směru poměrně neškodné. Je to jen tvaroh a kompot s trochou cukru... Kdyby měl člověk pořád chuť jen na tohle, tak to je v pohodě. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, ale já mám chuť na všechno :-(

    OdpovědětVymazat