5 komentářů
  1. no koukám, že to muselo býti srdcervoucí rozloučení... ;-) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Cožpak se nepamatuješ na ten nával slz na hlaváku? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fujtajbl, ten kroasant 7 Days mi pripomina cestu Frankfurt-Praha, kde jsme tuhle zhuverilost dostali k snidani, zluklou, gumovou a 10 dni proslou. A podal nam ji "stevard", ktery na cestujici mluvil pouze cesky a vsem tykal.
    Kdyz jsem si stezoval na JLV, tak mi bylo receno, ze to je jen doporucena spotrebni lhuta, takze se nic nestalo.
    Prisaham, ze pri pohledu na tu fotku se mi zvednul kybl.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se zase dělá zle z onoho sendviče "Pendolino", od pohledu hnusnej toustovej chleba s rozblemcanou majonézou... :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Ten jsem nastesti nikdy nedostal a predpokladam, ze ani nedostanu. (Proc bych jezdil soucasne
    a) 1. tridou,
    b) do Ostravy?)
    ;-)))

    OdpovědětVymazat