7 komentářů
  1. Tahle, na rozdil od predchozi, me popravde vubec neoslovuje - ani tematicky, ani kompozicne (jak je to rozpulene vertikalou), ani technicky (dalsi rozmazanost :-)). Ale uznavam, ze to je asi otazka osobniho vkusu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak to same jako u #1 - interpolaci (Photoshop, Irfanview...) z takovehle fotky krasne vyrobis puvodni format a nepoznas rozdil.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, jo, díky, já jsem na tu poznámku o interpolaci minule nereagovala... Dobrý to vědět, kdybych někdy zatoužila po papírové verzi, i když v případě skateboardisty asi (určitě) ne-e.

    OdpovědětVymazat
  4. No jasan. Ja jen abys nebyla smutna kvuli te ztrate. To by musela byt fakt nejaka hodne detailni fotka, aby se to projevilo. J.

    OdpovědětVymazat
  5. No, horší ztráta než letos v březnu to být nemůže: to jsem udělala výběr nejpovedenějších fotek z koncertu Gipsy.cz v Lucerna Music Baru (skvělý světlo, fotky celkem povedený), že je dám na blog, časem jsem složku smazala a až poté zjistila, že jsem tam ty fotky nezkopírovala, ale PŘESUNULA, tudíž jsem o ně opravdu definitivně přišla... :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, tak to uz asi nepomuze ani Interpol, natoz interpolace :-)

    OdpovědětVymazat
  7. no, už klasicky budu v protikladu jejkapova názoru :-) (nic ve zlym), ale mně se ta fotka docela dost líbí... dynamická, má švih, je rozmazaná, což já rád, barvy jsou taky pěkné a je to momentka....
    Líbí! :-D

    OdpovědětVymazat