13 komentářů
  1. vrrrr, Kocourka to moc mrzi ;-( ;-(
    Ale fotka je to mooooc pěkná!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Lepsi nez prijit o portret... Doury v omitce neutecou :-) Az priste pujdes do mesta, vem si objektiv z delsim ohniskem, at to neni focene zespoda. Jinak fotka (tematicky) krasna, ale uz jsem ji myslim chvalil.

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, ale aby mi do tý doby, než bude zase hezký světlo, ta omítka neopadala!

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt jo? Tady, v risi pliskanic, je dneska krasne slunecne pocasi.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, a ještě jsem zapomněla, že vedle hezkýho světla vlastně budu potřebovat vůbec NĚJAKÝ světlo... ;-) Teď je bohužel to období, kdy jde člověk za svítání do práce a domů zase po setmění... Chci jaro!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Neverim. Cesti statni urednici chodi do prace jen v pondeli a ve stredu (nekdy), teoreticky je lze zastihnout jeste ve ctvrtek dopoledne. Ale minimalne kazdy patek muzes cely den vesele fotit ;-))))

    OdpovědětVymazat
  7. :-D Jo, jo, zejmena v době Měsíčního bulletinu ECB, kdy jdu do práce i v sobotu...! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. To prekladate vy, jo? Ja myslel, ze na to maji inhauze. To je teda evropska instituce...

    OdpovědětVymazat
  9. Ve dvou by to nezvládli...Na překlad jsou v podstatě dva dny. Děláme to my, ECB pomáhá, seč může, plus agentura...

    OdpovědětVymazat
  10. Já se přiznám, že trochu nechápu, jak může být fotka tady, když měla být ztracena při té "přeinstalaci"???

    OdpovědětVymazat
  11. Jo a ještě maličkost. Nevím, kde se v lidech bere ta představa, že se ve státní správě nemaká!!! Sturnusovulgární maličkost si mnohdy nosí práci i na víkend do budky...
    PS: Předchozí příspěvek jsem smazal, bo jsem v něm měl chybu.

    OdpovědětVymazat
  12. Navždy ztracena je fotka v PLNÉM rozlišení; to, co je tady, je fotka v rozlišení 1280x833, kterou mám ve svém albu na Flickru. Bohužel by z toho nešla udělat ani papírová fotka 9x13...

    OdpovědětVymazat
  13. 1) SV: Take pracuji ve verejne sprave :-) Na druhou stranu se mi jeste nikdy nepodarilo dovolat na cesky urad v potek po 11. hodine, a ze jsem to zkousel!
    2) D: Pri vsi ucte k technickym i jinym kvalitam teto Tve fotografie muzes v IrfanView tuhle velikost intrapolovat klidne na 8000x6000, a oproti originalu nikdo nic nepozna ;-)

    OdpovědětVymazat