6 komentářů
  1. á asi přišel čas na to, dát si koblihotvornou premiéru:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Moje dnesni koblihova premiera nedopadla uplne dobre - z pulky koblih mi vytekla marmelada, nemaji ty svetle prouzky a vubec... grrr...

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, u mě letos taky žádná sláva, ale to by je člověk musel dělat častěji, aby je dostal do ruky. Nebo možná v hodně velkém množství - takhle jsem se naučila dělat palačinky - když jsem smažila už asi tak stou v pořadí, věřila jsem si, že bych je obrátila i vyhozením do vzduchu. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! Já taky dělala nedávno koblihy s marmeládou:)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní07.03.11 9:51

    Koblihu uz jsem nejedla leta... Diky za pripomenuti.

    Stejne se tesim az se nekdy objevi fotky neceho slaneho :-)

    Eva

    OdpovědětVymazat