7 komentářů
  1. Chvíli jsem si namáhala hlavu, co znázorňuje jedna z fotografií. Potom mi to došlo. Opravdu povedené =)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní15.06.10 9:27

    Ahoj, klidně se rozepiště více a strastech focení. Nějaké tipy na co si dát pozor apod. Začal jsem také s focením jídla v domácích podmínkách a myslím, že nebudu sám, koho by takový článek zajímal.

    Držím palce
    Jakub

    OdpovědětVymazat
  3. Jakub: Dobře, zkusím něco sepsat, ale asi to nebude obratem. (Je pravda, že se ucelené informace v češtině shánějí dost těžko - já jsem si všechno sháněla v angličtině...)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem fanousek fotek na tomhle blogu, ale paradoxne tyhle posledni mi prijdou nejmene povedene (ve srovnani s predchozimi) - mozna jen vyberem mdlych barev? Kazdopadne se tesim na dalsi tvoje experimenty.

    Ta jedna fotka pro me taky byla hadankou - dobry napad!!

    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. A já si zrovna říkala, že se mi podařilo dosáhnout křehkých barev... :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nějak souhlasím s Evou, byly tu už větší bomby, ale ta záhadná fotka mě baví a to moc.

    S focením jídla, tedy hlavně kompozicí mám problém. A tak se k focení Pájiných (www.riedlova.blogspot.com) odhodlám jen málokdy.

    Každopádně Anděla (můj Canon 400D) obstává ve zkouškách výborně :-) za nás Canoňáky doufám, že další mašinka je stejné značky ;-) přeju hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. ty fotografie jsou naprosto dokonalé a ten recept až,až, navíc mi doma nic nechybí, kromě banánu, abych ho zkusila, takže zítra pro banány a hurá do toho :)

    OdpovědětVymazat