3 komentářů
  1. Ta poslední fotka mluví za vše :-D už máte zimní obleček? Já jen, jestli ho neplánuješ třeba vlastnoručně tvořit, docela by mě zajímalo, jak bys na to šla. Sníh mi kupodivu připomněl podzim a tu horu dýní, co tu máme, nemáš teď něco nově odzkoušeného, třeba muffinového?

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, Šmudla už jednu bundu má (koupenou), šít na něj se moc nechystám, ale v žertu neustále vyhrožuju, že mu upletu svetr, když má tak rád vlnu!
    Z dýně jsem dělala jako tradičně polévku a pak ještě pár receptů podle Ottolenghiho, kde se využila pečená máslová dýně. Na blog jsem to nedávala, je mi tak trochu blbý opisovat sem recepty z kuchařky, ale na internetu se dá leccos vygooglit v angličtině (například Ottolenghiho kuskus s dýní a sušenými meruňkami).

    OdpovědětVymazat
  3. Taková krásná výhrůžka :-D Díky za tip, polévku jsme měli dnes, nu a v týdnu třeba pocvičím angličtinu...

    OdpovědětVymazat