3 komentářů
  1. Comic Sans nenávidím!!! A dokáže mě pořádně vytočit, když někoho poprosím jestli by mi neposlal přednášku, na které jsem chyběla a on jo, jasně a pošle mi to v tomhle fontu. Děs běs! Jinak já si toho obecně celkem všímám, ale hlavně asi v novinách a na reklamách, takhle ve městě spíš ne...

    OdpovědětVymazat
  2. Comic Sans se mi jednu dobu líbil, nyní bych ho použila jen pod pohrůžkou nějakého hrozného trestu.
    Mým oblíbeným je posledních pár let Trebuchet MS, velikost 8. V desítce už přijde takový kobylí. Asi jsem ujetá.
    Arial máme jako firemní standard, docela nuda.
    Nikdy mě nenapadlo moc přemýšlet o fontech, možná tak ještě na nějakém produktu či obalu (dělám v obalovém průmyslu), ale Váš blog mě docela nastartoval. Budu si všímat více!
    Piggyflipper

    OdpovědětVymazat
  3. Liebster Blog :-) http://ovcikuchyne.blogspot.cz/2012/08/blog-post.html

    OdpovědětVymazat