11 komentářů
  1. A jaký stroj sis vybrala jestli se můžu zeptat?:) Taky vybírám, ale stále nevím...

    OdpovědětVymazat
  2. Janome 5200 - i když jsem uvažovala i o mechanických Janome, ale nakonec jsem si řekla, že když udělat ze staré Singrovky skok, tak ať je už pořádný!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Veritasku, ale už bych taky ráda něco nového no.. tak jsem koukala na http://sici-stroje.cz/ . Je to česká značka, mají dlouhou záruku i hodně servisů..tak uvidím no:) Jinak Ti musím pochválit stránky, především recepty..krása:)

    OdpovědětVymazat
  4. ja mam taky prestarlou veritasku, ale jediny, co me na ni zatim trapi, je ten pevny spodek. jinak je krasne jednoducha, silna a mam ji rada. zavidim latky (moje finance jsou ted tak na prohrabani flextexu) - a vypadaj tak vesele ikeacky, obcas me tam ty zavesoviny lakaji...

    OdpovědětVymazat
  5. Mně právě teď nabídka vzorů metráže IKEA připadá hrozně depresivní, pryč jsou asi ty doby, kdy se snažili kopírovat Marimekko...

    OdpovědětVymazat
  6. skoda, asi jsem tam dlouho nebyla - tedy v oddeleni metraze, pamatuji si prave ruzne hezke zarive barvy, puntiky, kytky a tak.. ech.

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno som natrafila na tieto kabelky na foťáky. Mrkni sa http://kellymoorebag.com/shop/. Sú síce drahé, ale krásne :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, Kelly Moore znám, ale abych se přiznala, raději počkám, až Dara udělá svou verzi - originální a vyrobenou v Čechách, nikoli import z čínské fabriky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. právě řeším, jaký stroj koupit mamce k padesátinám, zatím vůbec netuším... Janome funguje dobře : )

    OdpovědětVymazat
  10. Řeším také už nějakou dobu problém "brašna na foťák". Tyhle tipy vypadají bezvadně a jsou tak krásně bláznivé! :-) Po dlouhé době jsem rovnou řekla: "Jo, to je ono" :-)
    Díky
    P.

    OdpovědětVymazat
  11. Teď jsem se dívala na nabídku Easy Square od Dary a zdá se mi, že ty tašky jsou teď užší než ta, co mám já - tudíž by se tam zrcadlovka už nemusela vejít. Možná lepší se na to Dary přeptat, případně se s ní dohodnout na ušití tašky s větší hloubkou.

    OdpovědětVymazat