4 komentářů
  1. Netusil jsem, ze currywurst ma nejakeho oficialniho vynalezce :)
    Ale co si budeme povidat, s jidlem to nema mnoho spolecneho. Neco jako pizza s jitrnici.

    OdpovědětVymazat
  2. Na vyhlášených vánočních trzích, jen co jsem o uplynulých zaslechla, už opravdu dbají na kulturu, třeba svařené víno ve Vídni podávají v porcelánovém hrnku s motivem, ale na zálohu - tuším že 2 Eur. Stejný princip letos vyzkoušeli v Olomouci, hrnky jim snad stejně došly během týdne, protože i přes vratnou zálohu si je lidé ponechají jako suvenýr.
    Currywurst můžem, kdysi jsem jej dělávala, jen jsem opět zapoměla. Díky za připomenutí. Teď jen sehnat dobré párky.

    OdpovědětVymazat
  3. No právě, kvalitní párky to chce. Já jsem si u nás v Albertu nemohla moc vybírat, koupila jsem liberecké párky a byly opravdu hnusnééé.

    OdpovědětVymazat
  4. toto vyzera uuuzasne! presne ta kombinacia chuti co su vzdy super! diik za recept

    OdpovědětVymazat