9 komentářů
  1. Bingo :-) Ale nedelal bych z toho vedu, kdyz to nekomu nedojde nebo priklada vyznam subjektivne podstatnejsim vecem. A ani bych nepausalizoval, coz mozna ma byt druhoplanovym vyznenim tohoto clanku pro nekoho, kdo se v tvych vztazich orientuje lepe nez nahodily ctenar.

    OdpovědětVymazat
  2. Btw jako chlap bych ty alba / cedecko s fotkama spis schoval nekam hodne dozadu, az opadnou emoce a zustane citove nezatizena vzpominka na tech sedm let vlastniho (podtrhuji) zivota. Ale mozna to nejak souvisi s nosenim tricek a jeden z nas ma spatny genderovy odhad :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No já nevim.. já nosim od ex přítele pořád i jeho trenky (dobře se v nich spí), svetr (není v něm zima... vonim se vůní co mi dal i když už mi jí dal rok zpítky a tak... ale možná je to tim, že sem se s nim rozešla já.. mám ráda ty veci a nevzpomínám na něj při tom, když si je beru :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, jo, Lenko, v šestnácti holt člověk dělá různý kraviny... :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Anebo v jednatriceti? ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. No, pomalu už v Kristovejch letech.... :-D

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, mne bylo blbe verejne napsat Tvuj vek, tak jsem ze slusnosti ubral ;-)))

    OdpovědětVymazat
  8. No, ostatně i tuším Liz Taylorová někde řekla, že ještě k žádnému muži nepocítila takovou nenávist, aby mu vracela diamanty :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Holt já a Liz lovíme v jiných cenových skupinách... :-D Ale darované knihy jsem si nechala, to zase jóóó.

    OdpovědětVymazat