5 komentářů
  1. je nádherný, barevně úplně luxusně. tvar netvar není z fotek patrný... a z to stříhání bych asi nedala, měla bych panickou hrůzu, že se to celé rozjede

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! když střih není nejslušivější, nezabrání mi svetr nosit! :-) Beru to jako součást "výzkumu" - dřív holt lidi tak neřešili, jestli svetr sluší, tu marnivou část evidentně obstaral vzor na sedle, zbytek byl funkční a praktický. A steeku není třeba se bát, tady se stříhá jen ten pruh se vzorem, zkusila jsem si dokonce dvě metody najednou (podle Ann Kingstone a Kate Davies) a přijde mi, že to je dokonalá kombinace!

      Vymazat
  2. Vypadá krásně!
    Steek jsem ještě nezkoušela; napřed ho nastuduju - dík za ta dvě jména, najdu si to.

    OdpovědětVymazat
  3. Rozesmála mne poznámka, že máte doma všude vlnu. Můj muž zase žije v přesvědčení, že všude doma máme látky :)
    Vzhledem k tomu, že se nemůžu dostat ani opravám oblečení, docela ho chápu.
    Vaše pletené výrobky vypadají nádherně a je mi až skoro líto, že mám tolik jiných koníčků a nenajdu osmdesát hodin práce, abych...
    ...si mohla vyrobit vlastní svetr s knoflíky na boku u krku, vlastní svetrovou vestu s pořádným rolákem z kvalitní vlny, co drží tvar a hřeje

    atd. :)

    Jako obvykle děkuji za otevírání nových obzorů.

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Jen poznámku - jehlice s čtvrtinovými velikostmi už do české kotliny dospěly :-) Dají se sehnat i v galanterii v Palladiu. A zcela běžně na českých e-shopech (třeba igatex je má v sortimentu už hodně dlouho).
    B.

    OdpovědětVymazat