6 komentářů
  1. No, tak jsem ti tu napsala tak dlouhej komentář a pak jej omylem vypla :D debil jsem :D každopádně, jsi moc šikovná, líbí se mi ten nápad s "batikováním" :) Vypadá to luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm...tak třeba až konečně odhodlám si něco uplést, třeba tu batiku vyzkouším :D

    OdpovědětVymazat
  3. mohla byste mi prosím napsat, jakým stylem je pletená ta první šála? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neumím moc dobře anglicky a z toho jejich návodu to nechápu O:-)

      Vymazat
    2. Plete se do kruhu, nahodit potřebný počet ok.
      1. řada hlavní barvou 1 oko hladce, 1 sejmout bez pletení (stále opakovat)
      2. řada hlavní barvou 1 oko obrace, 1 oko sejmout bez pletení
      3. řada doplňkovou barvou 1 oko sejmout bez pletení, 1 oko hladce
      4. řada doplňkovou barvou 1 oko sejmout bez pletení, 1 oko obrace
      Tyto čtyři řady opakovat. Končí se řadou 1, pokračuje se hlavní barvou: 1 řada stále hladce, poslední řada 1 oko sejmout bez pletení, 1 oko obrace (opakovat pořád dokola)

      Vymazat
  4. Ani,jste uzasne sikovna. Me nadchnul vas batikovany satek,ale i svetrik s kratkym rukavem podle PurlBee. Prozradite mi prosim cesky jak se plete to sitovane sedlo?! Dekuji❤ Jitka

    OdpovědětVymazat