3 komentářů
  1. Dobrý den, bylo to u pana Septima? :-) Tam jsem jedla dvakrát (jednou chutnalo moc). Kam jinam byste doporučila v Poděbradech? Ještě znám Sotto Ponte (nic, na co bych dlouho nemohla zapomenout, průměr) a restauraci v hotelu Felicitas (jednou, přesolené). Díky, až zase pojedu na výlet, ať mám tip. A může to být bez knedlíků! :-) Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Asi moc nepomůžu, protože do restaurací takřka nechodím. Uvedená epizoda je z restaurace Savoy na náměstí. V Sotto Ponte jsem byla párkrát a přišlo mi to dobré. Je to vlastně jediný podnik v Poděbradech, kam jsem se vrátila... Pak jsem slyšela pochvalu na Trattorii na náměstí, ale já osobně jsem tam jedla jedno z nejhorších rizot svého života. Každopádně ve městě chybí hezká restaurace s jednoduchým lístkem s českými specialitami, kam by člověk vzal návštěvu ze zahraničí - možná něco takového je u Soudku, ale zase tamější prostředí dost odpuzuje.

    OdpovědětVymazat
  3. na českou kuchyni jedině do růže, to je klasika! Jinak skvělé je sotto ponte i když už jsem se také setkala s negativními reakcemi, dále doporučuji Lovas a Lovas a Café Oliver, mě osobně ve všech těchto podnicích chutnalo uplně pokaždé.

    OdpovědětVymazat