3 komentářů
  1. Kola jsou samozřejmě hezká a zajímavá, mne by však spíše zajímalo, proč jste zběhla ze studií nederlandistiky a jak se vám tento obor studoval.

    OdpovědětVymazat
  2. Zběhla jsme ze zcela prozaického důvodu: nizozemština byla můj třetí obor na brněnské filozofické fakultě a ve druhém ročníku se mi bohužel rozvrh kryl s anglistikou, kde jsem byla v posledním ročníku a potřebovala ji nutně dochodit... Nicméně nizozemština mi je stále sympatická, třeba už jen proto, že to není notoricky rozšířený jazyk. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. joo, kola! Jen si dovolim malou poznamku k tomu “pekarskemu” kolu. Bakfiets je slozenina bak – kontejner a fiets, proste kolo na prepravu vetsiho mnozstvi nakladu, nez se vejde do bezneho kosiku nebo plastove prepravky ;-)

    OdpovědětVymazat