10 komentářů
  1. hele, bacha, já se taky takhle kdysi po státnicích podepisoval!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím ;-) - ale i tak mi to připadá uhozený.

    OdpovědětVymazat
  3. "Bc. Denča"... brrrr. Rikavalo se "jmena hloupych na vsech sloupich". Mozna na tom neco bude :-)

    Nikdy jsem o tomto zvyku neslysela, sama bych se takhle nikde nepodepisovala. Ale mne prislo uhozene i treba posledni zvoneni na stredni.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeste jsem zapomnela:
    to tam nejak na zemi zustava? Nebo to potom cisti?

    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Podle mých informací to prostě ošoupe čas. (Proto jsou taky největší frajeři ty ročníky, které si seženou co nejkvalitnější barvu, případně místo, které není tak vystavené povětrnostním vlivům.)

    OdpovědětVymazat
  6. http://student.vutbr.cz/view.php?cisloclanku=2010103102-Inzenyrska-zed-aneb-Proletari-vsech-fakult--spojte-se-

    takhle vypadá inženýrská zeď v Brně. Každý rok se přetře a noví Ing. se zapisují po státnicích :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ale tak ta zeď se mi celkem i líbí! Každý ročník je jiný, je to osobité. To beru.

    OdpovědětVymazat
  8. joj, neco podobneho jsem videla i v bratislave, kde jsme obvykle s taborem (souborem) byli ubytovani na mistnich kolejich:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle máme přece i v Brně... za kolejemi za hospodou Plzeňský dvůr na hřišti... myslím, že ta ulice se jmenuje Klatovská. A docela se mi to líbí, je v tom ta radost z toho, že mají školu hotovou a zatím tam není tolik stresu z dobývání chleba vezdejšího :-) Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Ono asi záleží na škole a oboru - na FF MU tohle opravdu nebylo, což ale mohlo být způsobeno tím, že u nás neexistovaly studijní skupiny, v ročníku prostě každý studoval podle vlastního rozvrhu a končilo se taky, jak kdo chtěl (lidé z mého ročníku končili v rozmezí asi tak čtyř let.. :-))

    OdpovědětVymazat