5 komentářů
  1. Anonymní13.12.10 9:08

    obycejne dlouhy casy nemam moc rad, ale tohle je neobycejne vtipny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky! Já si s dlouhými časy hraju ráda, ale bez stativu to je trochu problém. Tady ale díky jakýsi reklamní ceduli, o kterou jsem si opřela fotoaparát, šel udržet i čas 2 s (poslední fotka).

    OdpovědětVymazat
  3. "lek" - ten kun ma ale desivej vyraz, jak z nejakyho hororu... :-) Ta posledni fotka je skvela.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní14.12.10 9:56

    Hraju si je jedna vec a 'vsichni fotime uz jen umelecky mliko misto vody' druha. Z ty vody pak asi prameni moje averze k dlouhejm casum, ovsem tohle ji zase na nejakej cas napravilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, neblaze proslulé vodopády!!! :-D Ale dlouhý čas mě baví, jednu dobu jsem zažívala opojení z dlouhého času v kombinaci se žaluziemi (a jednou taky radiátory). Dneska bych to nafotila možná trochu líp, ale zase už nemám ty žaluzie... :-)

    OdpovědětVymazat