5 komentářů
  1. já osobně jsem zastánce ryze české tiramisu. mascarpone je na mě zbytečně sladké a drahé a cukrářské piškoty namáčené v kávě se pak přemění v podivný blemcák, který mi taky moc nejede. u nás se dělá "tiramisu" z lučiny a dětských piškotů a chutná mi to mnohem víc než italský originál.

    OdpovědětVymazat
  2. A nemělo by se správně tiramisu dělat z piškotu, který si sami upečete? Protože souhlasím, že cukrářské piškoty jsou ble.

    OdpovědětVymazat
  3. Neda mi nereagovat na Sarkin komentar: "mascarpone zbytecne sladke" ???..ved mascarpone je bez cukru...takze moc nechapem...a ja nerozlisujem ceske ci "origos" tiramisu,hlavne nech je chutne..lebo jedla som uz parkrat aj nevydarene "origos so vsetkym sudy" :(..a krasne fotky opat:))

    OdpovědětVymazat
  4. ta pěna vypadá zajímavě...teď se můžu ujíst mousse au chocolat a jahod máme mraky...to si říká o vyzkoušení:)

    OdpovědětVymazat
  5. Copak na malém městě:c)

    Praha, Chodov, hypermarket Albert:
    "Dobrý den, dobrá ženo, kde bych tu našla sýr Philadelphia?"
    "Jó, to my vůbec nemáme. My to neberem. ... Voni lidi se po tom hodně ptaj. Ale my to neberem."

    Tož tak.

    OdpovědětVymazat