6 komentářů
  1. Ani, vím že to s tímto článkem nesouvisí, ale chtěla jsem se Vás zeptat, jakou organzou jste podložila Ninot Jacket - jestli hedvábnou, bavlněnou, či syntetickou ... Případně, jestli záleží (zejména kvůli mačkavosti) na materiálu organzy?
    Moc děkuji za články o šití a pletení, jsou vážně prvotřídní. Dokonce začínám i plést a Vy jste mě nakopla, že se dají vytvořit krásné kousky :)
    Hodně chuti do tvoření - Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Jitko, měla jsem hedvábnou organzu (za hodně slušnou cenu z výprodeje v Sartoru - o fialovou asi zákazníci nestáli... :-) ) Syntetickou bych asi nepoužila, s bavlněnou nemám osobní zkušenost - není podstatně tužší než hedvábná...?
      A.

      Vymazat
  2. Dobrý den,
    nebudete také pořádat kurz pletení pro pokročilé?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedokážu úplně přesně odpovědět, záleží na tom, jak se bude vyvíjet spolupráce s Ateliérem KK, který tyto kurzy pořádá a který teď bude mít asi nějakou dobu pauzu kvůli mateřským povinnostem...

      Vymazat
  3. Dobrý den, představíte nám i svoje hedvábné šatičky, co jste si šila?? Na FB jsem objevila fotku, jak je ručně šijete (taková pohoda!!) a moc by mě zajímal výsledek :)
    Zdravím a těším se na další inspirativní články - Aneta K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsou takový polotovar, bůhví, jestli je někdy dokončím ke své spokojenosti...

      Vymazat