16 komentářů
  1. Svetr je zajímavý a líbí se mi barva. Sehnat knoflík podle představy je umění - naštěstí máme v okolí dvě fajn galanterie, ale stejně to je někdy problém - a letitý. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Takyse mi moc líbí, ale anglický návod není nic pro mě :-)) Barva je přesně podle podle mého gusta :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva bohužel poněkud mate, zdá se, že si Blogger dělá s fotkami, co chce. V počítači je všechno v pořádku, jakmile dám na blog, je z námořnické modré mnohem zářivější odstín!

      Vymazat
  3. Svetr super - jak jinak.
    A knoflíky na některých mých svetrech původně byly, ale pak jsem je NUTNĚ potřebovala přišít někam jinam a od té doby nejsou:) a nechybí

    OdpovědětVymazat
  4. Co se týká knoflíků - znáte Flextex v Praze-Holešovicích? Podle mě dobrý výběr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Flextexu vím, ale mám ho z ruky. Do Filia v Palladiu nebo Kotvě můžu zaskočit cestou z práce... Ale jinak díky za tip!

      Vymazat
  5. A Stoklasu znáte?http://www.stoklasa.cz/ Kromě eshopu má několik kamenných prodejen, například na Andělu, kam je to z náměstí republiky metrem pár minut...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Stoklasu znám, pro mě taky trochu z ruky (jako dojíždějící přepočítávám vše podle odjezdu vlaku, takže výlet ke Stoklasovi znamená cestu domů o vlak, tedy o hodinu později).

      Vymazat
    2. Ještě mě napadá, že velká galanterie je ve Spálené ulici, ale nevím jak jsou na tom s knoflíky...

      Vymazat
  6. Dobrý večer, sveter ma veľmi oslovil, je krásny a rada by som v lete chodila v podobnom :-). Potrebovala by som vedieť, aká je spotreba priadze? Ďakujem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jsou mé poznámky správné, potřebovala jsem 12 klubíček, tj. 600 g příze Paris od Drops.

      Vymazat
    2. Ďakujem, pekný večer a vďaka za krásny a inšpiratívny blog. Hlavne tie Shetlandy....

      Vymazat
  7. Dobry den Anno,
    Vas blog jsem objevila cirou nahodou. Zaujalo me vase cestovani a vasen pro kvalitu vlny.
    Take se mi zalibil tento svetr. Zkousim si stahnout navod z Ravelry, bohuzel nezuspesne. Nemohla byste me ho poslat Vy? Vzhledem k tomu, ze je zdarma, nejedna se o zadne cerne obchodovani.
    Predem dekuji Misa z Francie
    misahykova@post.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se, že to je nějaký problém na stránkách knitty.com. Já jsem si bohužel návod nestáhla, ale rovnou vytiskla - kdyby se ten web neumoudřil, šlo by to snad naskenovat...

      Vymazat
    2. Tak to budu zkouset jeste par dni a pak se uvidi. Zkusila bych napsat i Kirsten, ale moje anglictina neni na urovni. Presto moc dekuji.

      Vymazat
    3. Anno, dekuji za upozorneni. Vcera jsem psala dotaz na ravelry a pry mely stranky knitty.com nejaky delsi problem. Uz mam vytisknuto.
      Pozdrav z Francie Misa

      Vymazat