5 komentářů
  1. Naprosto úžasný blog! Proklikala jsem se sem náhodou a jsem unešená. Máte o jednu nadšenou čtenářku víc.

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych se zeptat z jaké příze od Drops a na jak velkých jehlicích jte pletla svetr Sáry Lundové...mám na něj zálusk a vlna Drops je přece jen dostupnější než Siri
    Díky Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Použila jsem směs vlny a alpaky Nepal a jehlice 8 mm (na lemy 6 mm). Ten úplet je o dost pružnější než ze Siri, určitě doporučuju zkušební vzorek na určení velikosti. Já jsem vyráběla přibližně velikost M (jakožto volnější variantu svetru pro reálnou velikost XS/S) a bylo potřeba 8 opakování vzoru na těle.

      Vymazat
    2. Milá Anno, mohla bych se Vás zeptat na množství vlny Drops Nepal, kterou jste spotřebovala na svetr "Sarah Lund" (hlavní vlna plus vlna na vzor)? Stačí přibližně! Velice Vám děkuji!
      Zuzana (omlouvám se za anonym, ale nemám žádný účet...)

      Vymazat
  3. Hi, really like this scarf in these colours. But had 2 questions; did you held the 2ply doubble? And is the scarf not too itchy to wear or does it become softer after soaking/wearing?

    OdpovědětVymazat