2 komentářů
  1. To je taková nádhera. Já se "učím" plést od svých dvanácti let, ale očividně mi znalost ručních prací nebyla souzena, během těch deseti let jsem se neposunula na vyšší level než je šála :D Tvůj svetr je moc krásný, nepřemýšlela jsi nad tím, že by ses pustila do profi pletení? Za svůj vysněný svetr jsem ochotna platit zlatem!
    Měj se krásně
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem to měla s pletením ale úplně stejně! Naučila jsem se plést v jedenácti a spoustu let jsme se nedostala dál než k irským vzorů a primitivní konstrukci svetrů. Pak jsem x let nepletla vůbec, taky proč, když se dalo všechno koupit? Před pár lety jsem ale našla blog Kate Davies, který mě naprosto nadchnul a já se díky němu naučila plést na kruhových jehlicích, plést svetry od krku dolů v jednom kuse a začala koketovat s barevnými vzory, o kterých jsem předtím neměla valné mínění. Takže Kate mohu jen doporučit!
    Ad pletení na zakázku: případným zájemcům říkám, že na pletení je nejdražší čas, proto je zdaleka nejvýhodnější plést si sám na sebe a neplatit tak práci. :-) Nabízím se, že mohu poradit nebo třeba naučit to, co já sama umím, ale zakázky (zatím) neberu...

    OdpovědětVymazat