6 komentářů
  1. Ta černá kožená je skvělá! Frčím si poslední dobou na minimalistické vlně a takováhle taška by se mi hodila :) Nápad se střihem à la igelitka je geniální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A se psaníčky jsem na tom dost podobně. Do mojí kabelky se musí ideálně vejít masivní kniha a běžný nákup. Proto taky nosím tak často plátěnky... A spoléhám při tom na teorii, že když ve své vlastní tašce nedokážu najít nic ani já, případný zloděj by neměl nejmenší šanci ;)

      Vymazat
  2. Moc krásné šití! No, já tašky miluji :) Hlavně velké, aby se do nich všechno vešlo. A tak dvě kapsy a uvnitř mám ještě kapsičku na další nutné drobnosti :) :)
    Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní20.07.14 3:52

    Krása. Kde jsi sehnala ty nádherné popruhy na tašku A Day in the Park? Vypadají, že jsou bavlněné a aspoň na fotce mají krásnou barvu.
    Zdraví Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem je ve Village Haberdashery: http://www.thevillagehaberdashery.co.uk/sewing-patchwork/notions-tools/bag-making-accessories/heavyweight-cotton-webbing-kelly-green Dřív jsem tam hodně kupovala látky, mají opravdu hezký výběr; špatná není ani nabídka galanterie, rozhodně stojí za to se na jejich stránce porozhlédnout!

      Vymazat
  4. ANICKO! Tu "igelitku" s psanickem nutne potrebuju!!! :)

    OdpovědětVymazat